preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Tražilica
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 673058
Ovaj mjesec: 5975
Ovaj tjedan: 674
Danas: 11
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Informatika
 

Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.

Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.

 

Termini informacija:

Učiteljica Lidija Havaić:

po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)

Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)

 

Učiteljica Maja Puhač:

Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)

 

Učiteljica Irina Žnidar:

Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)

 

Učiteljica Valentina Rajn:

Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)

 

Priloženi dokumenti:
Postupci i nacini vrednovanja.pdf

Materijali za nastavu
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izrada kviza pomoću poveznica na temelju analitičke tablice
Autor: Lidija Havaić, 4. 5. 2021.

Na taj način, učenici stječu znanje kroz igru i vježbu.

Učenici izrađuju kviz u MS Powerpointu pomoću poveznica i akcijskih gumba.


Tema: Izrada kviza pomoću poveznica

Ishod:

B.6.2. Razmatrati i rješavati složeniji problem rastavljajući ga na niz potproblema.

C.6.1. Izrađivati, objavljivati te predstavljati digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i/ili offline programa pri čemu se poštuju uvjete korištenja programom te postavke privatnosti.

C.6.2. Učenici će koristiti online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji.:

Učenik će:

  • pronaći odgovarajuće alate programa i preurediti digitalni sadržaj za potrebe zadatka učenja
  • pohraniti izvorni digitalni sadržaj na e-portfolio
  • pronalaziti i koristiti se dodatnim alatima programa
  • samostalno pripremati sadržaj
  • pronalaziti mrežni sadržaj i stvarati izvorni digitalni sadržaj za potrebe zadatka učenja
  • poštovati postavke privatnosti i autorska prava pri stvaranju izvornog digitalnog sadržaja
  • predstavljati digitalni sadržaj smješten negdje offline/online, npr. e-portfolio.

Ishodi na razini aktivnosti:

  • učenik će umetnuti poveznicu ili akcijski gumb u prezentaciju - kviz
  • učenik će složiti navigaciju u prezentaciji - kviz
  • učenik će napraviti prezentaciju s poveznicama i akcijskim gumbima - kviz
  • učenik će napraviti kviz prema dogovorenim pravilima

 

Međupredmetne teme:

uku A.3.1.

Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

uku A.3.3.

Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema.

ikt A. 3. 1.

Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za izvršavanje zadatka.

ikt D.3.2.

Učenik rješava složenije probleme služeći se digitalnom tehnologijom.

ikt C.3.4.

Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.

 

Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju kviz za ocjenu.

Kviz analitička tablica
 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju