Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Lijina gajbica

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ovaj tjedan: 2071
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Događajnica
Planinari u Sloveniji
Autor: Štefica Šambula Premec, 23. 10. 2023.

U subotu, 21.10.2023. godine učenici i voditelji Planinarske sekcije naše škole bili su na Rogli u Sloveniji.

Rogla je planinski vrh visok 1517 metara i pripada tzv. Zreškom Pohorju nalazi se u sjeveroistočnoj Sloveniji, a šire je dio planinskog lanca Istočnih Alpa.

Naše putovanje je počelo u ranim jutarnjim satima, a na odredište stižemo oko 9:30 sati. Nakon izlaska iz autobusa prvo smo osjetili hladan planinski vjetar, ali s osmijehom na licu krenuli smo u svoju novu planinarsku avanturu. Već na putu prema Rogli oduševljavali su nas prizori prekrasnih planinskih krajolika, a to se nastavilo i kad smo nastavili obilazak hodajući. Hodanje smo počeli kod Hotela Planja prema planinskim draguljima Lovrenškim jezerima do Koče na Pesku gdje smo imali malo duži odmor. Nakon toga dolazimo do najvišeg vrha na kojem se nalazi Razgledni stup te se nazad spuštamo prema Hotelu Planja. Iako malo umorni, ali zadovoljni jer smo prohodali oko 16 kilometara.

I na kraju, posjetili smo čudesni Put među krošnjama. Šetnica se nalazi u samom srcu pohorske šume, na vrhu Rogle. Duga je preko jednog kilometra i sadrži impresivan toranj visok 37 metara s kojeg se pruža veličanstven pogled na pohorsku šumu staru stotine godina. Dio šetnice je i tobogan, ali zbog nepovoljnih vremenskih prilika nije bio otvoren za korištenje. Možda razlog da se vratimo opet i uživamo u prekrasnoj prirodi i aktivnostima na otvorenom 😊

Kao i svaki puta sigurno nas je vodio naš vodič Boris, veliko HVALA na tome!

Čuvao nas član HGSS-a Kristijan- Kiki, veliko HVALA!

A, u nastavku fotografije s našeg planinarskog izleta….